Piacentini John
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Dział Naukowy
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(794)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Piacentini John
(-)
Jaszczyński Marek
(378)
Konopnicka Maria
(359)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Mickiewicz Adam
(249)
Boy-Żeleński Tadeusz
(240)
Leśmian Bolesław
(234)
Krasicki Ignacy
(229)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Sienkiewicz Henryk
(188)
Słowacki Juliusz
(167)
Kraszewski Józef Ignacy
(162)
Jachowicz Stanisław
(159)
Lech Justyna
(138)
Orzeszkowa Eliza
(134)
Fabianowska Małgorzata
(131)
Rolando Bianka
(131)
Żeleński (Boy), Tadeusz
(130)
Żeromski Stefan
(122)
Czechowicz Józef
(119)
Pakieser Ryszard
(118)
Spirydowicz Agnieszka
(118)
(JASZ)
(115)
Domańska Joanna (1970- )
(112)
Liebert Jerzy
(105)
Mróz Remigiusz (1987- )
(103)
Steel Danielle
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
(woj)
(101)
Napierski Stefan
(101)
Prus Bolesław
(98)
Mazan Maciejka
(97)
Białecki Tadeusz
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Szulc Andrzej
(91)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Siemianowski Roch (1950- )
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Sekuła Elżbieta
(81)
Popławska Anna
(78)
Baudelaire Charles
(77)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Rozwadowski Stanisław
(75)
Maliszewski Karol
(74)
Polkowski Andrzej
(73)
Kornhauser Julian
(72)
Roberts Nora (1950- )
(72)
Andersen Hans Christian
(70)
Disney Walt
(70)
Syrokomla Władysław
(70)
King Stephen (1947- )
(69)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Cartland Barbara
(68)
Coben Harlan (1962- )
(68)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(68)
Hitchcock Alfred
(68)
Montgomery Lucy Maud
(68)
Strzałkowska Małgorzata
(68)
Webb Holly
(66)
Cieślik Donata
(65)
Lange Antoni
(65)
Szkocki Andrzej
(65)
Drewnowski Jacek
(64)
Musierowicz Małgorzata
(63)
Chotomska Wanda
(62)
Czornyj Maksymilian (1989- )
(62)
(sag)
(61)
Siesicka Krystyna
(61)
Roberts Nora
(60)
Chmielewska Joanna
(59)
Dąbrowska Maria
(59)
Pasewicz Edward
(59)
Keff Bożena
(58)
Pintara Maciej
(58)
Popczyński Marcin (1974- )
(58)
Zadura Janusz (1968- )
(58)
Spirydowicz Ewa
(57)
Stefańska Paulina
(57)
Kraśko Jan
(56)
Supeł Barbara
(56)
Szancer Jan Marcin
(56)
Brzechwa Jan
(55)
Kosior Filip (1992- )
(55)
Podsiadło Jacek
(55)
Ritter-Jasińska Antje
(55)
Rzehak Wojciech
(55)
Możdżyńska Aldona
(54)
Rychlicki Zbigniew
(54)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
Dzieci
(2)
Terapia poznawczo-behawioralna (CBT)
(2)
Zaburzenie obsesyjno-kompulsyjne
(2)
Młodzież
(1)
Nastolatki
(1)
Osoby z zaburzeniami nerwicowymi
(1)
Terapia rodzinna
(1)
Zaburzenia emocjonalne
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(2)
Psychologia
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Przewodnik dla terapeutów prezentujący poznawczo-behawioralną terapię zaburzenia obsesyjno-kompulsyjnego u dzieci w wieku 8–17 lat. Autorzy, po przedstawieniu wyników badań potwierdzających skuteczność opisywanej metody, szczegółowo omawiają kolejne sesje terapeutyczne: ich cele, przebieg i stosowane techniki. Program terapeutyczny składa się z dwunastu sesji i obejmuje terapię ekspozycji i powstrzymania reakcji dziecka oraz prowadzoną równolegle terapię poznawczo-behawioralną całej rodziny. Interwencje są nastawione na aspekty środowiska rodzinnego kluczowe dla uzyskania pozytywnej i trwałej reakcji na leczenie. Głównym elementem programu terapeutycznego są praktyczne ćwiczenia wykonywane podczas sesji i w ramach zadań domowych. Podręcznik zawiera formularze wykorzystywane przez terapeutę oraz przez pacjenta i jego rodziców w trakcie terapii. Uzupełnieniem podręcznika terapeuty jest poradnik pacjenta, który zawiera informacje teoretyczne na temat zaburzenia obsesyjno-kompulsyjnego, przegląd umiejętności, jakich nabywa się w trakcie terapii, a także wszystkie materiały niezbędne do wykonywania zadań domowych, w tym formularze do notowania przebiegu ekspozycji z wykresami do śledzenia zmian poziomu lęku oraz formularze samoobserwacji do monitorowania obsesji i kompulsji. Terapia zaburzenia obsesyjno-kompulsyjnego dzieci i młodzieży. Podręcznik terapeuty to nieoceniona pomoc dla każdego psychoterapeuty, dla którego wartością jest prowadzenie terapii o skuteczności popartej danymi naukowymi. Jest to kolejny z serii protokołów terapii, które stanowiły podstawę badań nad skutecznością. Mogą, a nawet powinni odnieść się do niego z ufnością zarówno psychoterapeuci początkujący, jak i eksperci. Dla studentów i początkujących terapeutów zawarte w podręczniku informacje praktyczne są doskonałym wprowadzeniem do terapii poznawczo-behawioralnej, jak dotychczas najskuteczniejszej metody leczenia zaburzenia obsesyjno-kompulsyjnego. Dla ekspertów podręcznik może stanowić źródło inspiracji, pozwalając zweryfikować stosowane podejście. Sposób, w jaki opisane są kolejne kroki postępowania, pozwala na wierne odtworzenie metody, co jest podstawą uzyskania pozytywnych efektów terapii, zbliżonych do skuteczności, jaką wykazali autorzy podręcznika i badań na nim opartych oraz na jaką wskazują metaanalizy badań. dr n. med. Agnieszka Popiel psychiatra, psychoterapeuta i superwizor PTTPB, SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Naukowy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615.851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nieleczone zaburzenie obsesyjno-kompulsyjne może bardzo negatywnie wpływać na funkcjonowanie dziecka i zdolność rodziny do radzenia sobie z codziennością. Wywołuje lęk, bywa źródłem znacznego cierpienia i obniża jakość życia. Autorzy w przystępny sposób wyjaśniają, czym cechuje się to zaburzenie, na czym polega proponowana terapia i jak przebiegają poszczególne sesje.
Pacjent i jego rodzice uczą się bardziej unormowanych wzorców wzajemnych interakcji i codziennego funkcjonowania. Otrzymują wskazówki, jak wykorzystywać rutynowe działania i przyzwyczajenia niemające związku z zaburzeniem, aby reakcja na terapię była jak najtrwalsza, a ryzyko nawrotu – jak najmniejsze. Poradnik służy do utrwalania i powtarzania informacji uzyskanych podczas spotkań z terapeutą. Zawiera wszystkie materiały niezbędne do wykonywania zadań domowych, w tym formularze do notowania przebiegu ekspozycji z wykresami do śledzenia zmian poziomu lęku oraz formularze samoobserwacji do monitorowania obsesji i kompulsji.
Poradnik stanowi uzupełnienie podręcznika poznawczo-behawioralnej terapii zaburzenia obsesyjno-kompulsyjnego u dzieci w wieku 8–-17 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Naukowy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615.851 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej