Interakcja wychowawcza
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Dział Naukowy
(2)
Autor
Dudel Barbara
(1)
Greene Ross W
(1)
Głoskowska-Sołdatow Małgorzata
(1)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(1)
Uszyńska-Jarmoc Janina
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Temat
Powieść polska
(3720)
Powieść amerykańska
(2648)
Kobieta
(1853)
Powieść angielska
(1575)
Polska
(1086)
Interakcja wychowawcza
(-)
Literatura młodzieżowa polska
(1042)
Rodzina
(1030)
Literatura dziecięca polska
(968)
Literatura polska
(914)
Przyjaźń
(837)
Tajemnica
(822)
Poezja polska
(811)
Miłość
(796)
Śledztwo i dochodzenie
(570)
Relacje międzyludzkie
(547)
Powieść francuska
(546)
Zabójstwo
(520)
Opowiadanie polskie
(503)
Powieść obyczajowa
(487)
Policjanci
(481)
II wojna światowa (1939-1945)
(473)
Powieść młodzieżowa polska
(462)
Dziecko
(419)
Rodzeństwo
(403)
Sekrety rodzinne
(389)
Pamiętniki polskie
(377)
Wojna 1939-1945 r.
(373)
Dzieci
(365)
Urząd Miejski (Police)
(365)
Małżeństwo
(364)
Literatura
(330)
Zwierzęta
(325)
Powieść niemiecka
(324)
Opowiadanie dziecięce polskie
(323)
Osoby zaginione
(321)
Dramat polski
(319)
Powieść rosyjska
(316)
Trudne sytuacje życiowe
(311)
Powieść młodzieżowa angielska
(308)
Nastolatki
(306)
Żydzi
(300)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(295)
Powieść historyczna
(292)
Grupa Azoty
(288)
Język polski
(285)
Pomorze Zachodnie
(285)
Wychowanie w rodzinie
(281)
Uczucia
(278)
Powieść przygodowa
(277)
Police
(276)
Historia
(254)
Wybory życiowe
(253)
Wojsko
(250)
Magia
(247)
Psychologia
(243)
Wychowanie
(243)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(242)
Boże Narodzenie
(241)
Przestępczość zorganizowana
(238)
Dziewczęta
(237)
Młodzież
(236)
Uczniowie
(235)
Dziennikarze
(225)
Relacja romantyczna
(225)
Matki i córki
(218)
Matematyka
(216)
Pedagogika
(212)
Poszukiwania zaginionych
(210)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(203)
Życie codzienne
(202)
Seryjni zabójcy
(201)
Literatura młodzieżowa angielska
(198)
Uprowadzenie
(197)
Nauczanie
(195)
Wakacje
(188)
Zemsta
(187)
Chemik Police
(186)
Nauczyciele
(185)
Filozofia
(184)
Siatkówka (sport)
(178)
Kultura
(177)
Poezja dziecięca polska
(175)
Ludzie a zwierzęta
(173)
Prywatni detektywi
(173)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(168)
Publicystyka polska
(168)
Przedsiębiorstwo
(166)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(164)
Fizyka
(163)
Diakun, Władysław (1949- )
(162)
Arystokracja
(161)
Literatura dziecięca angielska
(161)
Reportaż polski
(160)
Literatura dziecięca
(153)
Władcy
(153)
Polacy za granicą
(151)
Powieść biograficzna
(151)
Socjologia
(151)
Psychoterapia
(150)
Encyklopedia
(148)
Gatunek
Poradnik
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Naukowy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.064.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cechy współczesnego świata i wyzwania stojące przed edukacją początkową dziecka zrodziły pomysł napisania tej książki. Powstała z myślą o studentach - przyszłych nauczycielach, a także nauczycielach już pracujących w szkołach podstawowych, którzy chcą być coraz lepiej przygotowani do krytycznej refleksji nad współczesną edukacją, a jednocześnie sprostać jej aktualnym wyzwaniom. Przedmiotem tej monografii są wybrane problemy rozwijania kompetencji kluczowych w procesie edukacji elementarnej ľ w przedszkolu i szkole. Zamiarem autorów jest ukazanie czytelnikom istoty kompetencji kluczowych, warunków i możliwości ich rozwijania w pracy z dzieckiem. Przedstawiono autorskie rozwiązania organizacyjne i programowe w edukacji początkowej - nowatorskie w odniesieniu nie tylko do treści, ale także do form i metod pracy z dziećmi w sferze rozwijania kompetencji kluczowych. Zmiana w podejściu do metod realizacji treści edukacji początkowej wyraża się w przyjęciu postulatów psychologii i pedagogiki konstruktywizmu poznawczego i społecznego. Książka składa się z trzech części. W pierwszej, która ma charakter teoretyczny, omówiono źródła, konteksty oraz warunki i sposoby stymulowania rozwoju poszczególnych składników kompetencji kluczowych. Metody stosowane przez nauczyciela w procesie stymulowania rozwoju kompetencji kluczowych osadzono we współczesnych teoriach edukacyjnych. Zaakcentowano szczególną rolę kompetencji uczenia się w procesie nabywania wszystkich pozostałych kompetencji kluczowych. W części drugiej przedstawiono określone przez Parlament Europejski kompetencje kluczowe, odnosząc je do oczekiwanej wiedzy, umiejętności i postaw dzieci w młodszym wieku szkolnym. Implikacje praktyczne omówione w tej części wynikają z podstawowych założeń pedagogiki konstruktywizmu poznawczego i społecznego. W kolejnych rozdziałach, które poświęcone są poszczególnym kompetencjom kluczowym, uwzględniono podobne perspektywy analizy... W części trzeciej wskazano wybrane aspekty działalności edukacyjnej wpierającej rozwój kompetencji kluczowych, w tym podkreślono szczególnie rolę nauczyciela i budowania przez niego pozytywnych relacji z uczniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Naukowy
Brak informacji o dostępności: sygn. 373.3.046-021.64 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej