Cęcelek Grażyna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Dział Naukowy
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(794)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Cęcelek Grażyna
(-)
Jaszczyński Marek
(378)
Konopnicka Maria
(359)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Mickiewicz Adam
(249)
Boy-Żeleński Tadeusz
(240)
Leśmian Bolesław
(234)
Krasicki Ignacy
(229)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Sienkiewicz Henryk
(188)
Słowacki Juliusz
(167)
Kraszewski Józef Ignacy
(162)
Jachowicz Stanisław
(159)
Lech Justyna
(138)
Orzeszkowa Eliza
(134)
Fabianowska Małgorzata
(131)
Rolando Bianka
(131)
Żeleński (Boy), Tadeusz
(130)
Żeromski Stefan
(122)
Czechowicz Józef
(119)
Pakieser Ryszard
(118)
Spirydowicz Agnieszka
(118)
(JASZ)
(115)
Domańska Joanna (1970- )
(112)
Liebert Jerzy
(105)
Mróz Remigiusz (1987- )
(103)
Steel Danielle
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
(woj)
(101)
Napierski Stefan
(101)
Prus Bolesław
(98)
Mazan Maciejka
(97)
Białecki Tadeusz
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Szulc Andrzej
(91)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Siemianowski Roch (1950- )
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Sekuła Elżbieta
(81)
Popławska Anna
(78)
Baudelaire Charles
(77)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Rozwadowski Stanisław
(75)
Maliszewski Karol
(74)
Polkowski Andrzej
(73)
Kornhauser Julian
(72)
Roberts Nora (1950- )
(72)
Andersen Hans Christian
(70)
Disney Walt
(70)
Syrokomla Władysław
(70)
King Stephen (1947- )
(69)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Cartland Barbara
(68)
Coben Harlan (1962- )
(68)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(68)
Hitchcock Alfred
(68)
Montgomery Lucy Maud
(68)
Strzałkowska Małgorzata
(68)
Webb Holly
(66)
Cieślik Donata
(65)
Lange Antoni
(65)
Szkocki Andrzej
(65)
Drewnowski Jacek
(64)
Musierowicz Małgorzata
(63)
Chotomska Wanda
(62)
(sag)
(61)
Czornyj Maksymilian (1989- )
(61)
Siesicka Krystyna
(61)
Roberts Nora
(60)
Chmielewska Joanna
(59)
Dąbrowska Maria
(59)
Pasewicz Edward
(59)
Keff Bożena
(58)
Pintara Maciej
(58)
Popczyński Marcin (1974- )
(58)
Zadura Janusz (1968- )
(58)
Spirydowicz Ewa
(57)
Stefańska Paulina
(57)
Kraśko Jan
(56)
Szancer Jan Marcin
(56)
Brzechwa Jan
(55)
Kosior Filip (1992- )
(55)
Podsiadło Jacek
(55)
Ritter-Jasińska Antje
(55)
Rzehak Wojciech
(55)
Supeł Barbara
(55)
Możdżyńska Aldona
(54)
Rychlicki Zbigniew
(54)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Nauczyciele
(2)
Dziecko
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura szkoły
(1)
Rodzina
(1)
Socjalizacja
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkoły
(1)
Ubóstwo
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Łowicz (woj. łódzkie)
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Naukowy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Naukowy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.064.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Publikacja odpowiada na ciągle aktualną i niezaspokojoną potrzebę budowania edukacyjnego dialogu w polskiej szkole. Fundamentem i podstawowym warunkiem niezbędnym dla realizacji w środowisku szkolnym procesu uczenia się jako obiecującej perspektywy kształcenia są bowiem właściwe relacje uczestników tego procesu, oparte na szeroko rozumianym, budującym i wartościowym dialogu, w obszarze którego wzajemne oddziaływania nauczyciela i ucznia przeplatają się, uzupełniają oraz wzbogacają. Relacje takie są niezbędne dla organizowania procesu wszechstronnego rozwoju wychowanków oraz budowania solidnych podstaw umożliwiających ich wartościowe, świadome i racjonalne przyszłe uczestnictwo społeczne. Autorzy publikacji zaprezentowali problematykę budowania dialogu edukacyjnego z perspektywy społecznej, aksjologicznej i epidemicznej, wskazując na liczne szanse, ale także bariery występujące w procesie rozwijania wartościowych, dialogowych relacji szkolnych. Treści monografii mogą być pomocne w budowaniu wśród wszystkich uczestników procesu edukacyjnego otwartości na zmiany, w dążeniach do nieustannego kreowania i współtworzenia nowych, znaczących dla procesu wychowania młodego pokolenia sytuacji edukacyjnych oraz w podejmowaniu krytycznej refleksji nad przebiegiem i rezultatami dialogu w środowisku szkolnym, służącej nieustannemu jego doskonaleniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Naukowy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.015:316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej