Dudel Barbara
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
nieokreślona
(1)
Placówka
Dział Naukowy
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2481)
Kozioł Paweł
(2012)
Kotwica Wojciech
(795)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Dudel Barbara
(-)
Jaszczyński Marek
(386)
Konopnicka Maria
(357)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Mickiewicz Adam
(246)
Boy-Żeleński Tadeusz
(240)
Leśmian Bolesław
(234)
Krasicki Ignacy
(229)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Sienkiewicz Henryk
(179)
Słowacki Juliusz
(167)
Kraszewski Józef Ignacy
(160)
Jachowicz Stanisław
(159)
Lech Justyna
(138)
Orzeszkowa Eliza
(134)
Rolando Bianka
(131)
Żeleński (Boy), Tadeusz
(130)
Fabianowska Małgorzata
(128)
Spirydowicz Agnieszka
(122)
Czechowicz Józef
(119)
Napierski Stefan
(119)
Pakieser Ryszard
(118)
Żeromski Stefan
(118)
(JASZ)
(115)
Domańska Joanna (1970- )
(112)
Liebert Jerzy
(105)
Mróz Remigiusz (1987- )
(104)
Steel Danielle
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
(woj)
(101)
Prus Bolesław
(98)
Mazan Maciejka
(97)
Białecki Tadeusz
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Szulc Andrzej
(91)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Siemianowski Roch (1950- )
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Sekuła Elżbieta
(83)
Popławska Anna
(78)
Baudelaire Charles
(77)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Maliszewski Karol
(74)
Rozwadowski Stanisław
(74)
Polkowski Andrzej
(73)
Kornhauser Julian
(72)
Roberts Nora (1950- )
(72)
Syrokomla Władysław
(70)
Andersen Hans Christian
(69)
King Stephen (1947- )
(69)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Cartland Barbara
(68)
Coben Harlan (1962- )
(68)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(68)
Montgomery Lucy Maud
(68)
Strzałkowska Małgorzata
(68)
Webb Holly
(66)
Cieślik Donata
(65)
Lange Antoni
(65)
Szkocki Andrzej
(65)
(sag)
(63)
Musierowicz Małgorzata
(63)
Czornyj Maksymilian (1989- )
(62)
Siesicka Krystyna
(61)
Chotomska Wanda
(60)
Hitchcock Alfred
(60)
Roberts Nora
(60)
Chmielewska Joanna
(59)
Dąbrowska Maria
(59)
Pasewicz Edward
(59)
Keff Bożena
(58)
Pintara Maciej
(58)
Popczyński Marcin (1974- )
(58)
Zadura Janusz (1968- )
(58)
Drewnowski Jacek
(57)
Spirydowicz Ewa
(57)
Stefańska Paulina
(57)
Disney Walt
(56)
Kraśko Jan
(56)
Supeł Barbara
(56)
Kosior Filip (1992- )
(55)
Podsiadło Jacek
(55)
Ritter-Jasińska Antje
(55)
Rzehak Wojciech
(55)
Brzechwa Jan
(54)
Możdżyńska Aldona
(54)
Grabiński Stefan
(53)
Lingas-Łoniewska Agnieszka (1972- )
(53)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Indywidualny tok nauki
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Gatunek
Poradniki dla nauczycieli
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Cechy współczesnego świata i wyzwania stojące przed edukacją początkową dziecka zrodziły pomysł napisania tej książki. Powstała z myślą o studentach - przyszłych nauczycielach, a także nauczycielach już pracujących w szkołach podstawowych, którzy chcą być coraz lepiej przygotowani do krytycznej refleksji nad współczesną edukacją, a jednocześnie sprostać jej aktualnym wyzwaniom. Przedmiotem tej monografii są wybrane problemy rozwijania kompetencji kluczowych w procesie edukacji elementarnej ľ w przedszkolu i szkole. Zamiarem autorów jest ukazanie czytelnikom istoty kompetencji kluczowych, warunków i możliwości ich rozwijania w pracy z dzieckiem. Przedstawiono autorskie rozwiązania organizacyjne i programowe w edukacji początkowej - nowatorskie w odniesieniu nie tylko do treści, ale także do form i metod pracy z dziećmi w sferze rozwijania kompetencji kluczowych. Zmiana w podejściu do metod realizacji treści edukacji początkowej wyraża się w przyjęciu postulatów psychologii i pedagogiki konstruktywizmu poznawczego i społecznego. Książka składa się z trzech części. W pierwszej, która ma charakter teoretyczny, omówiono źródła, konteksty oraz warunki i sposoby stymulowania rozwoju poszczególnych składników kompetencji kluczowych. Metody stosowane przez nauczyciela w procesie stymulowania rozwoju kompetencji kluczowych osadzono we współczesnych teoriach edukacyjnych. Zaakcentowano szczególną rolę kompetencji uczenia się w procesie nabywania wszystkich pozostałych kompetencji kluczowych. W części drugiej przedstawiono określone przez Parlament Europejski kompetencje kluczowe, odnosząc je do oczekiwanej wiedzy, umiejętności i postaw dzieci w młodszym wieku szkolnym. Implikacje praktyczne omówione w tej części wynikają z podstawowych założeń pedagogiki konstruktywizmu poznawczego i społecznego. W kolejnych rozdziałach, które poświęcone są poszczególnym kompetencjom kluczowym, uwzględniono podobne perspektywy analizy... W części trzeciej wskazano wybrane aspekty działalności edukacyjnej wpierającej rozwój kompetencji kluczowych, w tym podkreślono szczególnie rolę nauczyciela i budowania przez niego pozytywnych relacji z uczniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Naukowy
Brak informacji o dostępności: sygn. 373.3.046-021.64 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej